www.campersystem.pl << Kolumny do dystrybucji prądu i wody dla kamperów. Infrastruktura dla kamper parków >> www.campersystem.pl


_alienHome_alienHome
_alienHome_alienHome





Ustka, Poland, 6-8B WWN

Co się działo jak się nie pisało?
A no działo się działo, stworek o imieniu Julka się skrystalizowało.




Dawno już nie wrzucałem nic na Alienia, czemu? Bo nie było co albo nie było kiedy. Najczęściej jak jechałem na pływanie to po prostu chciałem popływać, a nie stać z aparatem. Dodatkowo Sowy zaciążenie sprawiło że już na końcówce nie miała siły telepać się ze mną busem nad morze, tym, a później jak już wyszło szydło z worka trzeba było się opiekować małym stworkiem, tym samym nie było komu robić zdjęć :)

Ale nadszedł w końcu ten dzień kiedy Sowulka, Julka i Ja zapakowywaliśmy się razem do busa i pocisnęliśmy do Ustki na prognozę. Podróż trwałą trochę dłużej niż to normalnie bywa, ale udało się pokonać trasę Szczecin-Ustka. Dziewczyny do hotelu, a pan na wodę :)

W piątek zaliczyłem miłą sesje na 4.2 Wiatr już hulał, a fala się dopiero budowała mimo to pod wieczór można było złapać kilka fajnych przejazdów.

Sobotni ranek to 40węzłów i słońce. Na plaży piaskowa burza, na wodzie zabija na 3.7 - pięknie! Prognoza mówiła o wietrze WWN i taki też był, co sprawiało, że fale nie były idealnie czyste, mimo to i tak było super, w stosunku do tego co zastałem tydzień wcześniej w Międzywodziu. Koło 15:00 zrobiłem przerwę na kotleta i o 17:00 już na 4.5 wystąpiłem na sesje o roboczej nazwie 'dobitka'.

Dobitka okazała się super kotem, czyli sesją nad sesjami :) Idealny warun na 4.5 żadnej walki o życie, fala lekko siadła ale wiąż było w czym wybierać - warun jaki lubi. Jak zszedłem po 19 z wody miałem banana na twarzy i ręce do ziemi.

Kolejna prognoza na horyzoncie, są jakieś zakusy na wypad do Danii.



22 sierpnia '11




































Autor zdjęć - Bogo, Karol







23 sierpnia 2011 (10:05:45) - Łorzełek, napisał/a :
Krótki filmik z łepetynki: http://vimeo.com/28020695


23 sierpnia 2011 (10:35:53) - Trzasku (lutrzask at o2 dot pl), napisał/a :
banan na twarzy, ręce do ziemi :) pzdr!


23 sierpnia 2011 (15:49:31) - lg, napisał/a :
Co do Danii czy to nie falstart na PWA ?
http://www.windguru.cz/pl/index.php?sc=11
napiszcie czy ktoś się rusza do Danii na week ?


23 sierpnia 2011 (16:14:36) - lg, napisał/a :
http://picasaweb.google.com/103391257391677696665/10DniPozniejIPonowniePiek ielnieDobraUSTKA


23 sierpnia 2011 (17:35:14) - kim, napisał/a :
Ja jade do Danii na 3-4 dni.


23 sierpnia 2011 (18:10:09) - Carlos, napisał/a :
Zazdroszcze. ja tym razem nie dam rady, a prognoza jest jak dzwon...



23 sierpnia 2011 (19:41:25) - Bogo, napisał/a :
Blavand czy Klit?


23 sierpnia 2011 (19:54:26) - kim, napisał/a :
Klit!!!Potem Fishfabrik.Wiatr idzie górą,a w Blavand jest syf.


23 sierpnia 2011 (20:05:23) - Łorzełek, napisał/a :
Rozumiem Kim, że obstawiasz sb-wt.
Nie będzie za mocno jak teraz w Ustce?


23 sierpnia 2011 (20:36:54) - lg, napisał/a :
Jedziemy do góry


24 sierpnia 2011 (10:50:17) - Bogo, napisał/a :
Dzis widze z prognoza siadla


24 sierpnia 2011 (11:50:31) - kim, napisał/a :
Chyba nie bedzie za mocno,ale w Ustce bylo OK.W Danii jest spokojniejsza fala-bardziej przewidywalna i mniejsze kartoflisko.


24 sierpnia 2011 (14:44:17) - kim, napisał/a :
No!!!cos sie kiepści ta prognoza,ale spoko ,poczekamy jeszcze z decyzją


27 sierpnia 2011 (01:59:13) - lg, napisał/a :
Chyba Rugia ja na moje oko
http://www.windguru.cz/pl/index.php?sc=48111


27 sierpnia 2011 (10:26:12) - kim, napisał/a :
Rugia????


28 sierpnia 2011 (01:55:35) - lg, napisał/a :
W poniedziałek jak nie wejdzie Kreptitz to Ahrenshoop
http://www.windguru.cz/pl/index.php?sc=48129 lub Wustrow


28 sierpnia 2011 (09:48:24) - bogo, napisał/a :
wlasnie sam nie wiem czy w lewo do szpuncow czy w prawo do jaroslawca/dabki


28 sierpnia 2011 (09:50:05) - bogo, napisał/a :
a tak naprawde najlepiej bylo by tutaj http://live.waves4you.de/ucam/


28 sierpnia 2011 (10:35:10) - lg, napisał/a :
http://www.youtube.com/watch?v=SPEyzBGnpDU



28 sierpnia 2011 (10:49:08) - lg, napisał/a :
Napisz Bogo gdzie jedziesz


31 sierpnia 2011 (08:59:03) - Łorzełek, napisał/a :
Byłem pon/wt w Kreptitz - w poniedziałek na początku od 15:00 na 4.2, potem na 3.7. Fala zbudowała się po 2h. Bardzo milutko, bez zabijania i SW. We wtorek od rana po porannej zlewie na 4.2 i już WSW. Fala całkiem fajna w szczególności na prawo od schodów na przeciwko głaziorów. Pozdro


31 sierpnia 2011 (10:27:54) - lg, napisał/a :
Komentarz do posta z 31 sierpnia 2011 (08:59:03) napisanego przez Łorzełek :

We wtorek w Kreptitz najpierw trochę nierówno bo chmury rządziły wiatrem po 14 więcej słońca i równy wiatr na 4,0 aż do godziny 18 dobra fala tak jak mówisz na prawo lepsza fala , nie poznałem Ciebie Łożełek pozd...lg


31 sierpnia 2011 (11:16:45) - Łorzełek, napisał/a :
Żółty kachol na łbie.
Fakt, że chyba nawet na ciebie patrzyłem jak zmieniałeś Guna na mniejszy rozmiar i smy się uśmiechali do siebie, hehe
Trochę fotek z wczesnego poniedziałku:
https://picasaweb.google.com/109307755981531659935/20110830KreptitzDranske?authkey=Gv1sRgCOOuzI6bp8n6tgE#



31 sierpnia 2011 (11:30:03) - Łorzełek, napisał/a :
btw. w Łebie też byłem w żółtym garnku


31 sierpnia 2011 (23:36:10) - Nikodem Merlak (nikmer at wp dot pl), napisał/a :
Tak w Dani bylo bardzo dobrze niewiem czemu nikt nie chcial jechac z nami ;) 3 dni porzadnego wave'u a 1 dnia tzn. w niedziele sesja na 4.7-5.0 off shore i fala ponad maszt czysta i dluga.


5 września 2011 (08:16:45) - Łorzełek, napisał/a :
Coś nas matka natura nie opuszcza w tym roku.
Jakieś plany na nadchodzący sztormowy tydzień? ;)



5 września 2011 (23:35:17) - lg, napisał/a :
Nie wiem jak inni ale jak nie wejdzie w środę w Międzywodziu to chyba na Rugię ponownie


6 września 2011 (14:06:26) - lg, napisał/a :
Pisze się ktoś na Rugię ? na środę i czwartek ?
http://www.windguru.cz/pl/index.php?sc=48111


6 września 2011 (15:20:51) - Łorzełek, napisał/a :
środa na Rugii - 7bft i 100kmh w szkwałach
czwartek bardziej dla ludzi



6 września 2011 (22:32:53) - kim, napisał/a :
ja jade


6 września 2011 (23:57:38) - lg, napisał/a :
Ja też .


11 września 2011 (21:25:51) - Łorzełek, napisał/a :
no dobra, a te 3 najbliższe dni to gdzie obstawiacie?
kierunek WSW w Ustce wchodzi?


12 września 2011 (08:05:19) - Carlos, napisał/a :
no wlasnie mam dylemat gdzie i czy obstawiac wtorek-czwartek czy tylko sroda-czwartek...daj znac jak bedziesz jechal i gdzie. jakby co moj tel. 5 0 1 4 9 3 4 2 2


12 września 2011 (08:37:45) - Łorzełek, napisał/a :
chyba Ustka i jej okolice na wt-cz. jak coś to mój nr 6 0 1 4 3 4 3 6 3


12 września 2011 (11:40:55) - loco, napisał/a :
a moze leba?


12 września 2011 (11:54:52) - Kuba (jakubprzepiorka at gmail dot com), napisał/a :
a nie lepiej rugia ?


12 września 2011 (12:21:43) - loco, napisał/a :
lepiej ale za daleko :)


12 września 2011 (13:14:29) - Łorzełek, napisał/a :
e, u nas lepsza fala. My jednak Ustka


12 września 2011 (22:10:35) - Carlos, napisał/a :
dojeżdzam w środę...


17 września 2011 (20:39:43) - Łorzełek, napisał/a :
14.09 Rowy:
https://picasaweb.google.com/Lorzelek/RowyPokazujaLwiPazur


19 września 2011 (12:26:41) - Łorzełek, napisał/a :
15.09 Ustka:
https://picasaweb.google.com/Lorzelek/UstkaWaveSession1509


20 września 2011 (10:15:37) - lg, napisał/a :
Czwartek : http://www.windfinder.com/weatherforecast/ruegen_kreptitz



23 września 2011 (23:40:01) - lg, napisał/a :
Prognoza była ok ale było słabo , niestety tylko na 5,0 i słaba fala.


23 września 2011 (23:42:44) - lg, napisał/a :
Zresztą po Danii co by nie było i tak by było słabe.


24 września 2011 (10:26:26) - kim, napisał/a :
???????????


24 września 2011 (10:44:04) - Nikodem Merlak (nikmer at wp dot pl), napisał/a :
mowilem ze na rugie sie nie jezdzi. w Jaroslawcu 4.2-4.7 a w piatek w ustce 4.7


28 września 2011 (13:08:34) - Łorzełek, napisał/a :
Na przyszły tydzień się coś dużego pojawiło.
Wt/śr może wlezie w okolicach Ustki.
Kreptitz mówi nie, tak? ;)


28 września 2011 (15:52:25) - lg, napisał/a :
Ciepło ciepło i bum może coś się wydarzy dobrze by był żeby Ustka bo tam jak w Danii http://vimeo.com/29521170


10 października 2011 (09:56:14) - lg, napisał/a :
Czy ktoś się wybiera do Ustki na wtorek i środę ?


10 października 2011 (15:18:09) - kim, napisał/a :
ja


11 października 2011 (23:05:22) - lg, napisał/a :
Mrzeżyno wtorek i środa



13 października 2011 (13:52:10) - lg, napisał/a :
http://picasaweb.google.com/103391257391677696665/Mrzezyno12102011WNW56Bf


9 listopada 2011 (00:32:21) - lg, napisał/a :
U nas kiepsko ale tam wieje:
http://yeyeteam.free.fr/index.php?option=com_content&view=article&id=208&catid=1&Itemid=2


26 listopada 2011 (11:16:16) - lg, napisał/a :
Kur... ARMAGEDON http://www.windfinder.com/weatherforecast/hanstholm


10 grudnia 2011 (20:19:13) - lg, napisał/a :
Gratuluję KIM
http://sport.interia.pl/plywanie?gclid=CKmHq5qc-KwCFYODDgodjkwyUA


3 stycznia 2012 (10:08:50) - kim, napisał/a :
Dzieki,dzieki ,mlody wraca do dobrego plywania.Teraz sie medale posypia.Czas myslec juz o nartach freeride.Ja na poczatku marca,potem koniec marca i po 15 .04 Pitztal.A oto moja nowa freeridowa zabawka.http://www.youtube.com/watch?v=B1vRfx84oy8.Pozdro dla wszystkich w nowym 2012 roku.KIM


25 lutego 2012 (13:47:48) - lg, napisał/a :
Sezon się zbliża więc dla zainteresowanych kamerka u Ustki:
http://oognet.pl/content/details/779


20 marca 2012 (12:16:07) - Bogo, napisał/a :
Zrobilem przeglad w garazu przed sezonem i mam troche gadzetow do zagonki - foty i oreintacyjne cyfry dostepne pod adresem http://www.alien-riders.pl/allegro/sprzet/
W razie pytań dzwoncie 501869202
Aloha.


2 maja 2012 (23:55:37) - lg, napisał/a :
https://picasaweb.google.com/103391257391677696665/Mukran01052012


2 maja 2012 (23:57:50) - lg, napisał/a :
Komentarz do posta z 2 maja 2012 (23:55:37) napisanego przez lg :
To dla Kima bo wypytuje




3 maja 2012 (19:20:39) - kim, napisał/a :
No dzieki,dobrze bylo ,ale dla mnie troche jeszcze za zimno.Zaraz bedzie cieplej i wtedy sie zacznie.....


9 maja 2012 (08:58:48) - Łorzełek, napisał/a :
czy komenty jest moderowane? znikają ostatni wpisy ;)


9 maja 2012 (13:40:53) - Bogo, napisał/a :
moze przypadkiem usnalem razem ze spamem :)


9 maja 2012 (14:00:45) - Łorzełek, napisał/a :
działacie coś w sobotę w rejonach Łeby? chyba woda mrozi jeszcze krew w żyłach, co?


9 maja 2012 (22:31:02) - lg, napisał/a :
Ważniejsze od wody moim zdaniem jest temp. powietrza jak będzie 7-8 jest ok , jak coś to raczej Ustka nie Łeba takie są przymiarki , Nikoś raczej na bank pojedzie nie wytrzyma jutro się okaże



10 maja 2012 (07:12:53) - Carlos, napisał/a :
w miedzywodziu tydzien temu temperatura byla ok - 3h prawie non-stop dalo sie spokojnie wytrzymac bez rekawiczek


10 maja 2012 (12:26:45) - Łorzełek, napisał/a :
Ustka w sobotę wygląda piknie, jest szansa że się zameldujemy


10 maja 2012 (21:48:15) - lg, napisał/a :
W sobotę Ustka w piątek może coś się wyrzeźbi w rejonie aloha



10 maja 2012 (22:19:24) - Łorzełek, napisał/a :
ja docieram na sobotę do Ustki, w niedzielę akurat inne sprawy w tamtych rejonach mam, więc mi pasuje nawet 1 dzień, bele dobry ;)


15 maja 2012 (12:44:44) - Łorzełek, napisał/a :
ma ktoś jakieś foty z soboty?


15 maja 2012 (15:46:10) - lg, napisał/a :
http://picasaweb.google.com/mariuszsurfer/LegendarnaUstka12Maja2012?feat=co ntent_notification


21 maja 2012 (18:41:33) - Łorzełek, napisał/a :
jakis wyz się pojawia od srody niby ma NE fukac dobrze do soboty - Mukran?


22 maja 2012 (22:08:09) - lg, napisał/a :
Komentarz do posta z 21 maja 2012 (18:41:33) napisanego przez Łorzełek : My chyba do Dziwnowa bo na Mukran w czwartek zdycha.




24 maja 2012 (20:06:35) - Łorzełek, napisał/a :
zdechło całkiem w prognozach, my olewamy
wt-sr prawie zachód we wróżbach


30 maja 2012 (21:58:46) - lg, napisał/a :
Puk , puk Ustka wzywa !
http://www.windfinder.com/forecasts/wind_poland_animation.htm


31 maja 2012 (11:49:27) - kim, napisał/a :
Ale w piatek Miedzywodzie u nas ,a sob i niedziela Ustka


31 maja 2012 (18:30:21) - Łorzełek, napisał/a :
ja nie mogę, ale wysłannika posyłam w komplecie z goglami na sobotę


31 maja 2012 (21:37:13) - lg, napisał/a :
Czy Międzywodzie jest dobrym wyborem na wiatr z WNW ?


31 maja 2012 (21:40:34) - lg, napisał/a :
Ustka :
http://www.meteo.pl/um/php/meteorogram_map_um.php?ntype=0u&fdate=2012053112&row=339&col=178&lang=pl
http://www.dmi.dk/dmi/sy dost
itd.


31 maja 2012 (21:45:32) - lg, napisał/a :
Komentarz do posta z 31 maja 2012 (21:40:34) napisanego przez lg :

http://www.windfinder.com/forecasts/wind_poland_animation.htm


31 maja 2012 (23:10:51) - kim, napisał/a :
Do Ustki tym razem nie dojdzie i u nas trzeba bedzie poplywac.Szkoda Ustki


13 czerwca 2012 (22:34:11) - Łorzełek, napisał/a :
trochę fotek z Glass Beacha na prognozę: http://picasaweb.google.com/Lorzelek/GlaaaasBeach


13 czerwca 2012 (23:22:23) - lg, napisał/a :
Wreszcie coś ciekawego poz...lg



18 czerwca 2012 (07:37:49) - Łorzełek, napisał/a :
jako że tym razem nie utopiłem gopro to małe conieco: https://vimeo.com/44209135


19 czerwca 2012 (12:01:01) - kim, napisał/a :
A może by tak w piatek do środy do danii ,prognozka niezla jak narazie.http://www.windguru.cz/pl/index.php?sc=11


20 czerwca 2012 (14:21:31) - Łorzełek, napisał/a :
jak coś to się chłopaki ze Śląska szykują na Danię (ja ne dam rady niestety)


21 czerwca 2012 (23:24:47) - lg, napisał/a :
Dania w kratkę chyba u nas


22 czerwca 2012 (15:26:15) - kim, napisał/a :
Ustka????????


22 czerwca 2012 (23:51:14) - lg, napisał/a :
w poniedziałek może u nas a dalej to już Ustka aż do wyczerpania wiatru


23 czerwca 2012 (12:00:50) - kim, napisał/a :
cos mi sie wydaje ze trzeba od poniedzialku zaczac od ustki


23 czerwca 2012 (23:00:34) - lg, napisał/a :
Może administrator serwera by się wypowiedział , poniedziałek - Dziwnów ? Mrzeżyno ? czy Jarosławiec ?


23 czerwca 2012 (23:02:20) - lg, napisał/a :
Komentarz do posta z 23 czerwca 2012 (23:00:34) napisanego przez lg :
Przepraszam jeszcze Ustka na lewo ..?



23 czerwca 2012 (23:26:43) - kim, napisał/a :
jaroslawiec moze


24 czerwca 2012 (19:35:15) - Łorzełek, napisał/a :
w pon. za bardzo będzie off po lewej w Ustce
pływałem tam przy 10-15stopniach odchyłki i to byłby max co tam wchodzi przy brzegu (i tak były dziury)
za to wt-sr wzorcowe na prawo


24 czerwca 2012 (19:43:27) - kim, napisał/a :
to gdzie w pon???????


10 lipca 2012 (14:06:47) - Łorzełek, napisał/a :
na najbliższe chwile coś ładnego się pokazało na nd-pn-wt na Ustkę czysto z W, ktoś się wybiera?


11 lipca 2012 (23:38:05) - lg, napisał/a :
czekamy na rozwój sytuacji


12 lipca 2012 (23:49:43) - Łorzełek, napisał/a :
no tak, sytuacja jak zwykle jest zawiła, ale może morze się wyklaruje ;)


13 lipca 2012 (19:55:32) - kim, napisał/a :
Pozdrowienia z Guincho sle Kim.Ja jak zwykle bawie w lipcu i troche w sierpniu w Guincho.Tu wialo teraz 4 dni i to ostro .Zaczynalem na 3,9 by skonczyc na 3,3 wieczorem.Jest OK.W poniedzialek przenosze sie do Ericejry bo w srode nadchodzi .........i trzeba sie troszke zluzowac bo na Guincho bedzie zabijalo.Pozdrawiam wszystkich i wrzesien do Danii.


13 lipca 2012 (21:51:03) - Łorzełek, napisał/a :
pozdro dla twardych! ;)
my lokalnie Ustka - od niedzieli


17 lipca 2012 (21:35:00) - Łorzełek, napisał/a :
Na horyzoncie ponownie prognoza pt-sb.
Cieszyc sie czy plakac?


22 lipca 2012 (21:41:11) - kim, napisał/a :
Witam z Guincho .Jestem tu juz dwa tygodnie i jutro ,po 12 dniech wiania na 3,3 i 3,9 wreszcie ma przestac wiac na 4 dni!!!Mamy dobrze.Jestem tu z Piotrkiek Korzyckim ,tata Przemka .Zapraszam na Guincho.Tu jest OK.



22 lipca 2012 (21:41:16) - kim, napisał/a :
Witam z Guincho .Jestem tu juz dwa tygodnie i jutro ,po 12 dniech wiania na 3,3 i 3,9 wreszcie ma przestac wiac na 4 dni!!!Mamy dobrze.Jestem tu z Piotrkiek Korzyckim ,tata Przemka .Zapraszam na Guincho.Tu jest OK.



22 lipca 2012 (22:24:57) - Łorzełek, napisał/a :
Brawo, to macie czas na regenerację ;). Tylko czemu tam jest tak daleko, się pytam?


26 lipca 2012 (15:01:37) - kim, napisał/a :
Odpoczywamy teraz ale od soboty 28.07 znowu iiiiidzie!!!!!!I tak bedzie z tydzien.Pozdrawiamy Kim i Piotr Korzycki z malzonkami i Tinka



26 lipca 2012 (19:54:29) - Łorzełek, napisał/a :
i bardzo dobrze że idzie, bo zmykam do Jameos
pozdro!


16 sierpnia 2012 (15:22:05) - Łorzełek, napisał/a :
trochę fotek z Jameos: https://picasaweb.google.com/Lorzelek/JameosDelAgua
a teraz czekamy na lokalne prognozy


21 sierpnia 2012 (15:34:15) - Łorzełek, napisał/a :
ktoś coś jutro planuje z wave'em?


21 sierpnia 2012 (16:23:53) - Poczonkujący (kostaki at op dot pl), napisał/a :
Witam,
czy w Trzebieży jest jakaś szkoła - wypożyczalnia windserwingu



28 września 2012 (14:10:18) - Łorzełek, napisał/a :
Jakaś ładna fala na niedziele w Ustce się szykuje, ktoś będzie?


28 września 2012 (17:06:52) - kim, napisał/a :
Wszyscy!!!!!!!!!!!!


30 września 2012 (22:53:43) - lg, napisał/a :
Komentarz do posta z 21 sierpnia 2012 (16:23:53) napisanego przez Poczonkujący :
pocz....y !



1 października 2012 (20:40:38) - Łorzełek, napisał/a :
kim? byłeś? bo cię nie spotkałem na wodzie ;)
fala była mega, 2-3m ławy na 100-200m,





_wsteczKrok_start_doG�ry_kontakt


www.campersystem.pl << Kolumny do dystrybucji prądu i wody dla kamperów. Infrastruktura dla kamper parków >> www.campersystem.pl